2014. március 1., szombat

Álljunk meg egy percre...


Pfuu... hol is kezdhetném? Időm se lenne meghalni, oly belejöttem mindenbe és multifunkciónális lettem ezen a héten, hogy az nem igaz. Tegnap suli után hazajöttem és kaját csináltam ebédre, kinyaltam a fürdőszobát és mire leültem filmezni, már hívott Andi, hogy Őrkőre kell menni. Sietve úgyan de elértem oda is és mostani alkalommal beszélgettünk a gyerekekkel illetve egy kellemes meglepetés is ért az unokatesómmal is összefuttam akit régen láttam. Aznap este még voltam Bustya János tanárom azaz Szentkirály lelkipásztora előadásán, mely a facebookról szólt. Ott eléggé sok mindenkivel összefuttam és még társaságom is került, pontosabban Bea személyébe aminek én nagyon örültem, hogy eljött velem erre az előadásra. Ma reggel mamámnál voltam utánna bevásárolni és a délelött folyamán ismét süttem-főztem. Mikor megvoltam mindennel akkor megnéztem Katona József drámáját filmben, azaz a Bánk bánt. Ezt követve tanultam is és az est folyamán még a szekrényemet is kitakarítottam és szertíroztam minden mappát. Most pedig megyek ki Robival szóval zárnám is soraimat. Mindenkinek kellemes estét kívánok. Sziasztok :)

Írta: Csaba "Csacc"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése