2014. február 26., szerda

Fényes napjaim


Tegnapi nap nem igazán volt időm írni de ettől eltérően nagyon de nagyon jól sikerült a délutánom. Kosztolányi Krisztián rendelőjében voltam afféle elsősegély kúrzúson a csapatommal és még más önkéntesekkel. Pataki Zsombi tartott előadást és én voltam a próba baba az áramütésnél. Szóval a tegnapi nap is sokat tanultam, ahogy vége lett Andival megvártuk, míg Huni a hordágy után jön amit előzőleg elkértünk a kúrzúsra és utánna pedig colát illetve vivát vettünk és sétáltunk a parkba ketten és beszélgettünk. Elég későn értem haza, ahoz képest, hogy hétköznap van és mivel nem is tanultam, ezért éjjelre maradt az is. De szerencse sikerült megtanulnom a romantika korszakot és ma felmérőt is írtam belőle zeneórán és elég jól sikerült, főleg, hogy Izával és Abival segítettük is egymást. Ma délután már nem voltam sehol, mert tanultam románból, egyháztörciből és átnéztem néhány érettségi tételt is. Most nem rég, pedig kibékültünk úgymond Zsanettal is akinek eddig a fedőneve itt a blogon meg a videón az elvesztett barátnő volt. Nagyon örülök, hogy tisztáztuk a dolgokat és remélem jövőhéten élőbe is megbeszéljük kettesbe. Egyébként ezen a hétvégén nem nagyon mozdulok ki a házból, úgyanis nagy tanulás alá vetem magam és teljes gőzzel készülök a jövőheti próba érettségire, hasonló képpen Lehel barátom is. Evel azonban zárnám is soraimat és mindenkinek kellemes estét és akik a jövőhéten sorstársaim főként a 11 és 12-dikes diákok azoknak sok szerencsét kívánok és szép eredményeket. Sziasztok !!!

Írta: Csaba "Csacc"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése