2014. február 23., vasárnap

Első


Ez lenne az első bejegyzés mely többek közt a bemutatkózásról szólna. Az én nevem Csaba és előző blogom a http://lelkivilag.blogger.hu volt. Ezt a blogot azonban lezártam és többé nem lesz ott bejegyzés de itt annál inkább, úgyanis ebben az új blogban, ketten fogunk írni. A legjobb barátommal hoztam létre ezt a blogot és együtt fogunk ide majd mindenféle bejegyzést feltenni. De kicsit írjak magunkról is. Aki olvasta a régi blogom az nagyjából ismer engem viszont Lehelről akivel ezt együtt fogom vezetni legfeljebb a bejegyzéseimből ismerték meg az olvasók. A mi barátságunk 2012-ben kezdödőtt és ő az első olyan ember aki abszólut mindent tud rólam és bármi van hozzá fordulhatok. Mindketten egy iskolába járunk és évfolyamtársak vagyunk ő Matek-infó én pedig Teológia osztályban. De idővel aki többet fog ide látogatni és olvasgatni megismertek szóval nem is húznám a szavakat, sorokat evel, inkább csak jó olvasgatást kívánok a továbbiakban és kellemes időtöltést itt !!!


Írta: Csaba "Csacc"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése